DÅRLIG TIDSPUNKT

Jeg liker å blogg, se på serier og filmer. Men fortiden har jeg ikke tid til noe av det. Har vært på Gran Canaria nå siden 20 Mars og stor koser meg. Dette er liksom en “healing plass” hvor jeg ofte klarer å fokusere på hva jeg må, og behandle meg selv bedre. Altså en plass å finne seg selv og hva man står for.

Så dagene mine går for det meste i trening, kosthold og studie, siden jeg skal ta eksamen i Historie. Sliter så sykt fortsatt, men har fått lest mer her nede på en uke, enn det jeg har gjort siden begynnelsen av februar. Sier litt. 

Så ja, grunnen til at jeg skriver dette innlegget er for å bare gi en lyd, og si at jeg kommer sterkt tilbake i slutten av Mai når jeg endelig er ferdig med eksamen. Ser at alt fokus og energi må brukes på studie og selvbehandling. Så bloggen blir lagt til siden en liten stund… Skal ikke si at jeg ikke kommer med et innlegg i ny&ne når jeg spyr av å studere, men jeg lover ingenting.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg