22 DAGER IGJEN

22 Dager igjen, 22 dager til sol & sommer og ikke minst 22 dager til jeg får se Betina igjen. Kom faktisk på at jeg har ikke sett henne siden Februar 2015, som ja er nå 3 år siden. Men igjen vennskapet er fortsatt veldig sterkt, og jeg har alltid ment at vennskap som fortsatt varer og er sterkt når man bor langt ifra hverandre, er vennskap man virkelig skal sitte prist på. 

Det er ikke alle som er flink til å holde kontakt, og det er en grunn til at vennelisten min ble ganske mindre allerede etter første året i Florida. Jeg fant ut hvem som brydde seg, og hvem som ikke brydde seg. Skal være ærlig å si at det var ganske hardt til tider, aldri lett når folk du er glad i ikke bryr seg. Et vennskap handler om å gi & få, akkuratt som et forhold.

Det er en grunn for at jeg sitter stor pris på de vennene jeg har nærmt hjerte mitt, venner man vet alltid er der for deg. Betina er en av de, og jeg er super takknemlig for at hun er endel av livet mitt. Vi møttes faktisk Desember 2012, på mitt første disney program. Og siden da har vi alltid hatt det vennskapet jeg sitter pris på. Det kan gå mange måneder med ingen kontakt, men jeg vet at vist jeg trenger henne, så er hun der.

Noe som er supert, er at jeg ankommer Gran Canaria dagen før bursdagen hennes, så da blir det både vin og kake. Også skal hun og bo med meg når jeg er der.

Q: HAR DU NOEN VENNER SOM STÅR DEG VELDIG NÆRT?

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

 

4 kommentarer

Siste innlegg