DISNEY FILMER DU MÅ SE

Er det en film sjanger jeg elsker, så er det disney filmer! Etter å jobbet for disney i to år, så får man liksom et spesielt forhold til Disney. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av yndlingsfilmene mine som er disney. Har selvfølgelig utrolig mange flere, og på bucket listen har jeg at jeg skal se alle disney filmene som finnes, så vi får nå se hvordan det går. Når det kommer til filmene jeg har skrevet ned, så liker jeg begge skjønnheten og udyret f.eks. Håper dere får inspirasjon om å se på disney filmer.

COCO

MULAN

HAVFRUEN

SKJØNNHETEN & UDYRET

POCAHONTAS 

ALADDIN

LADY & LANDSTRYKEREN

MARY POPPINS

ALICE I EVENTYRLAND

PETER PAN

PRINSESSEN & FROSKEN

RATATOUILLE

JUNGELBOOKEN

LØVENES KONGE

FROZEN 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg