LA DEN SISTE SNØEN GÅ

Siden jeg er skal gå minst 10k steg hver dag, må jeg jo komme meg opp av sofaen og ut. Noe jeg klarte i dag og. Eneste er at det blir ganske den samme turen hele tiden, ned til slotte, videre ned til byn dermed opp igjen via bogstadsveien. Det har liksom blitt en ganske fast rute i det siste, men igjen jeg liker jo veldig godt å gå i bogstadsveien, noe jeg ikke helt skjønner meg på.

Hvertfall, håper virkelig den snøen går vekk snart, trodde jeg skulle fryse ihjel i dag. Er så utrolig kaldt her i Oslo fortiden, men igjen så er det hvertfall fint vær og snø på bakke, og ikke snøstorm med regn. Så solen her hjelper litt på humøret. Ikke ta meg feil, det er fint med snø men på fjellet. Snøen i byn ser skitten ut, snøen er fylt av tiss, stein, eksos & masse annet. Mens vist du hadde gått på fjellet hadde den vært rein og pen (untatt plassene folk har tømt kakao & kaffe koppen sin). Men ja, det er det jeg har gjort i dag. Gått meg en 10k tur, og ligget dypt nedi sofaen og sett på Grey’s Anatomy. Skulle ha lest og gjort så mye annet, men hello det er søndag, så da er vel det lov?.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg