HVOR LENGE VARER DENNE RUSEN

Skjønner virkelig ikke hva som skjer fortiden.. Våkner rundt 7/8 tiden om morningen, og føler meg faktisk våken noe som ikke pleier å være vanlig. Jeg spiser sunt & går minst 10 000+ steg hver dag, og sover som et søtt lite barn i 12 tiden.

Noe er virkelig galt! For mange personer er dette sikkert en vanlig hverdag, et vanlig liv. Mens dette er noe som aldri skjer meg, heller vært noe jeg har hatt et høyt ønske om å oppnå. Kjenner jeg min karma rett, så går det sikkert til helvete snart uansett.

Skal være ærlig å si at det er ganske behagelig å være inni denne “rusen”, en liten boble hvor ting plutselig går min vei. Får bare håpe at den fortsetter og ikke sprekker ganske snart, for det hadde virkelig ikke vært noe gøyt. Om den aldri gjør det, hadde selvfølgelig vært det beste, men så igjen så kjenner jeg meg selv og kroppen min litt for godt. Kan vell håpe, men rusen går nok over etterhvert.

Mitt liv har aldri vært en dans på roser, og jeg har for det meste fått helvete & styr kastet på meg konstant. Ferdig og kommet meg igjennom en ting, da står neste utfordring ventende på meg. Man blir ganske sliten, men har etterhvert lært å heller tenke på at det gjør meg sterk, og til den personen jeg er i dag. Før var jeg utrolig missunelig på de som fikk puter sydd under armene, og foreldrene fikset alt.. Ingen beskymringer. Men igjen, det er nok ikke like sterk psykisk som jeg er.. Og får nok smake på det harde livet senere, og da kanskje ikke vite hvordan de skal klare seg igjennom det.

Så håpet mitt er at livet blir lettere, ettersom jeg har og lærer mye påveien.. Men for nå må jeg bare fokusere på å beholde ” rusen” hvertfall den gode holdningen, og livsstil. Ønsk meg lykke til ♥

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg