ALT GÅR MOT EN SLUTT

HAPPY VALENTINE ALLE SAMMEN! 

Håper dere alle har hatt en fantastisk dag, men venner eller kjæreste. Vet at valentine er kjærlighetens dag, men hello hva med de som er single da? Siden jeg er singel så bruker jeg dagen på kjære venner. Først hadde jeg lunsj date med min kjære kusine, dermed dro jeg å så Fifty shades Freed, som jeg selvfølgelig likte, hvem liker ikke de filmene der liksom… kanskje guttene men hello de føler seg nok bare litt truet, kanskje de heller burde se filmen for å få litt inspirasjon? Haha.

Synes det er ganske trist at det er ferdig nå, at dette var den siste filmen. Skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke delte den siste boken opp i to filmer som de har gjort med f.eks Hunger Games, Harry Potter & Twilight.. Litt dumt, men de klarte å få med det viktigste, så kan vel ikke klage.

Q: HVA DERE HAR GJORT I DAG?

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg