CARAMEL CHEW CHEW

Åååååå, blir ikke lett å være veganer og på en måte må gi “slipp” på masse god mat som man er vandt til å spise. Men igjen er det så mye god vegansk mat som jeg skal utforske. Jeg er jo veldig svar for is, spesielt Ben&Jerry så kjenner at jeg sliter litt der. Greien er jo at heldigvis har de vegan is og. Okey, jeg får tak i de her i USA, men i Norge har ikke jeg sett de noen plass.. Og ser ikke for meg at Spania selger endel av de heller, så dette skal jo bli gøyt.

Tenker endel ganger på at kanskje jeg skal ha 1 gang i uke, en dag hvor jeg kan spise noe med melk, men igjen håper jeg på at jeg har fått så avsmak at tanken ikke faller meg inn.. Vist det er krist så får jeg bare lage meg en regel på at 1 gang i måneden er det lov til å være vegetarianer, enn veganer. Altså strengt tatt at det er forbudt å spise kjøtt uansett.. Men nå håper jeg som sagt på at jeg på en måte blir “frelst” og vil ikke ha noe med animalske produkter og gjøre.. Så kryss fingrene for meg, for denne isen er god (bilde nedenfor)

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg