WONDERLAND

Skal være ærlig å si at jeg er ganske så utslitt etter dagen, men jeg føler selv ikke at jeg har gjort så mye. Tok med meg Chanel til Celebration, en søt liten mini by. Hovedsakelig skulle jeg bare på et møte i banken, men endte opp med å ta Chanel til woofgang bakery, hvor hun fikk neglene klippet og pusset tennene. Noe hun ikke var så veldig glad for. Jeg fikk og vite da at jeg må ta en full rens på Chanel sine tenner, siden de vist nok ikke har blitt skikkelig pusset de siste månedene. Noe som var litt kjipt å høre, for det første er jo ikke det bra for henne. For det andre er det ikke bra for lommeboken min!

Men nok om det, selv om det irriterte meg mye.. Så har jeg alt i alt hat en koselig dag. Tok med meg Chanel på en tur rundt vannet ved Celebration, som ikke var hennes favoritt ting, men jeg koste meg masse. Prøvde og Wonderland Cookiedough som var super godt, de hadde til og med Vegan alternativer. Ligger ved noen bilder fra dagen.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg