EN GOD, MEN TRAVEL DAG

Hva skal jeg si? Er litt godt å ligge her i sengen nå, slappe av og bare gjør meg klar for sengen. Har vært en lang dag, men føler jeg har fått mye ut av den. Var jo kjempe flink å sto opp tidlig, møtte Chanel som var noe av det beste! Hun ble så glad at hun glemte å puste, så måtte gå rundt og “vugge” henne for å roe henne ned. Men igjen det viser meg jo bare hvor utrolig viktig jeg er for henne. Må virkelig prøve å finne en løsning hvor jeg kan ha henne hos meg 100% hele tiden.

Jeg var og å hentet bilen min, noe jeg var litt nervøs for. Hadde fått for meg at mest sannsynelig var batteriet dødt (stått i 3 måneder uten og blitt kjørt). Og at jeg da måtte brukt masse penger, på at noen skulle komme og starte den for meg. Men neida, et klikk og den var “på”. Så det var en skikkelig lettelse, som gjorde at jeg kunne puste lettet ut. Var å handlet, hentet flere ting som jeg trengte på storage plassen min.. Og tilslutt hadde jeg en koselig kveld meg Chanel & Breegan. Endel å prate om siden jeg har vært vekke i over 3 måneder for å si det slik.

Men nå er det natta på meg, skulle ha sovet i minst 3 timer allerede for å være ærlig.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg