KARPE DIEM

                                                                                                                             

KJÆRE MIAMI!!! Er helt sykt hvor glad jeg er i denne plassen, greit at jeg har vært mest på South Beach, men det er liksom ikke bare plassen som gjør Miami til en utrolig fin plass. Folkene som bor her er rett å slett, ehh ja… som VG skrev for en tid tilbake (Sykkel VM) om at bergensere burde skrives på en blå resept og spres jevnt utover Norge… Kunne sagt de samme om “the people of Miami”, blitt spredd jevnt utover Verden og kanskje hadde verden vært en bedre plass.. Hahah, nå tar jeg den litt for langt, skulle trodd jeg var forelsket i alle folkene her i Miami. Men det jeg skulle frem til er at helheten i Miami er nydelig. 

SÅ ALLE SOM HAR TENKT PÅ Å DRA HIT, GJØR DET!

Dagen så langt har vert fin. Sto opp halv 8, spiste frokost og tok meg en tur rundt her. Gikk langs stranden.. Den følelsen er utrolig god, synes faktisk at det er synd man må kjøre 1 time for å komme til en strand fra Orlando, men siden jeg ikke jobber får jeg nok masse tid til det. Kjenner jeg ikke er så klar for å sitte på en buss i 4 timer i dag, men igjen så tar meg den hjem til Orlando, så det burde jo være veldig positivt. Men er fortsatt sliten fra den lange reisen i går, pluss jeg fikk ikke sove før rundt klokken 1, siden smarte meg hadde drikket en stor frappe fra Starbucks 2 timer før jeg skulle sove.. Er ikke den skarpeste kniven i skuffen alltid.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

 
2 kommentarer

Siste innlegg