PINK BUBBLE BATH

God morgen kjære dere. Sovet godt? nesten 3 timer søvn på meg, men kanskje like greit siden jeg forhåpentligvis får sovet på flyet til Miami. Må komme meg avgårde så blir ikke et så langt blogg innlegget, men ville bare titte innom for å si hei. Kjenner jeg er utrolig sjalu på Steffen som ligger og drømmer søtt, jeg pleier som vanlig å være den som får sove lengst av oss to, men dessverre ikke denne gangen… Hvertfall ønsk meg lykke til, det blir en lang dag. Og skal selvfølgelig ta fine bilder i Miami som jeg skal vise dere.

Legger ved bilder fra gårsdagens “nytelse”, hadde mere av bade skum som meg og Martine brukte i Vegas. Så siden jeg fikk badekar på rommet, ble det endelig bubble bath time… Har alltid elsket å bade, og det må selvfølgelig alltid være masse skum… Det som er supert med dette badeskummet fra Lush, er at det lukter super godt, masse bobler, er rosa så fargen på vannet er rosa… Og best av alt de tester ikke produktene sine på dyr.

2 kommentarer

Siste innlegg