TYPISK MIN UFLAKS

Går det ann, jeg har så mye uflaks at jeg blir gal! Klarte for det første ikke å sove i natt, men fikk heldigvis sovet rundt 2 timer men ikke akuratt dyp søvn. Når jeg først våknet følte jeg meg guggen og selvfølgelig en helt forferdelig halsbrann som har irritert meg i det siste… Siden jeg ikke var helt sikker på hvor mye folk det er på Flesland lufthavn fortiden pågrunn av høstferie, så jeg tok en litt tidligere bybane for å få litt tid.. Noe jeg ikke skulle gjort, den var stappa men ingen av de skulle jo til Flesland, så jeg fikk heldigvis sitte med baggasjen de siste stoppene etter Lagunen.

Her i Norge tar jo man ikke hensyn til folk med barn, eldre, gravide og med mye baggasje… Hadde dette vært USA, hadde folk vært veldig behjelpelig… Folk har bedre manerer der for å si det slik… Men nok om det, på Flesland var jo det ingen, så ble jo da sittende i godt over en time å ventet på flyet, noe jeg hater.. 

Ikke nok med det, kommer til Oslo og ser at astma medisinen min har forsvunnet på reisen, og da velger jo kroppen min selvfølgelig å skulle tulle seg, så vi får nå se hvordan dette skal gå.. Ble ikke noe avslappende dag på hotell for å si det slik.

( Er nå hvertfall vippefin da) 

 

1 kommentar

Siste innlegg