JEG KLARTE DET

Var det en grunn for at jeg måtte til Norge, så var det for å fikse meg førerkorte. Jeg har førerkort i USA, greien er at den ikke er gyldig, så lenge jeg ikke har et visum. Veldig teit spør du meg, men det er vel sikkert en grunn for det. 

Men ja, takk gud for at jeg er ferdig med det. Besto med glans på oppkjøringen, som jeg faktisk er litt stolt over. Hadde ikke trodd det akkuratt. Det å skulle ta lappen kan jeg love deg tok sykt mye av energien og ga meg ikke akkuratt selvtillit og motivasjon.

Motivasjonen min skulle jo være at jeg ikke får kjøre bilen min i Florida, om jeg ikke hadde fikset førerkort. Men det endte heller med å bli negativt, siden det ble et større press på å bli ferdig med alt. Trodde jeg skulle besvime, kaste opp og sovne på en gang… Var helt forferdelig, fikk ikke sove natten før og frokosten fikk jeg såvidt ned…. ALDRI MER! 

Men jeg er ferdig, og kan kjøre lille gullet mitt når jeg kommer til USA, kjøpte meg jo en Ford Mustang 2016 når jeg bodde der… En av yndlingsbilene min, så glad og stolt over at det er min første bil.

15 kommentarer

Siste innlegg