TILBAKE I BERGEN

Ja, føler liksom jeg alltid ender opp i Bergen uansett hvor mye jeg styrer på med og skal bo i andre land osv.. Haha, neida skal bare være i Bergen til jeg blir ferdig med den norske lappen, som ligger litt dårlig ann akkuratt nå! Samtidig som det er en litt “nedsig” med å være her, så er det ganske deilig å komme hjem til sengen min og til mamma + familie og venner selvfølgelig. Ikke ta meg feil ang ordet nedsig, det jeg mener med ordet nedsig er mer at jeg heller skulle ønsket jeg var en annen plass i livet. Som f.eks at jeg hadde hatt et hus i Orlando og at det hadde vært hjemmet mitt. Jeg har fortsatt bo adresse her i Bergen, og ved at jeg er her nå og ikke har egentlig noen andre plasser som er “hjem”, så er jo dette hjemmet mitt. Så det å være her, og vite at dette er det nærmeste jeg kommer hjem nå, blir litt nedgang for min del. Siden jeg innen denne tiden skulle gjerne hatt en “hjem” i USA. 

Men nok om det, jeg skal prøve å kose meg så mye som mulig her. Og få blitt ferdig med den dumme lappen…. Legger ved noen nydelige Bergens bilder jeg tok sist sommer jeg var her, altså mai 2016.

BERGEN ER DEN NYDELIGSTE BYEN, FERDIG MED DEN SAKEN

4 kommentarer

Siste innlegg