INGEFÆRSHOT

God ettermiddag♥

Jeg har virkelig ødelagt døgnrythmen min totalt. Sovner rundt 6/7 om morningen, og klarer ikke å stå opp før 2/3 på ettermiddagen. Så jeg ligger tynt ann nå som jeg må stå opp tidlig i morgen siden vi skal på finding. Uansett, nok om meg og mine dårlige vaner. 

Har faktisk begynt å drikke ingefær shot når jeg står opp, noe som er veldig bra for kroppen din. Hverfall for folk som har dårlig fordøyelse og lav forbrenning. Jeg prøvde først ingefær shot når jeg var i Vegas og feiret bursdagen min, den var super som dagen derpå kur. Ingefær er jo sterkt, så anbefaler og shoten den og ikke sippe.. Ikke like lett å få ned da, siden det “brenner” litt i halsen. 

Har funnet ingefær shoter både på 7 eleven & Narvesen for bare 20kr. De har flere varianter men mine favortitter er fireball og ingefærshot med eple og sitron.

5 kommentarer

Siste innlegg