HVA SKAL JEG GJØRE DETTE ÅRET?

Dette året kommer til å bli veldig innterissant, og jeg er utrolig nysjerrig på hvordan det kommer til å ende. Så langt stresser jeg veldig økonomisk siden jeg ikke har innkom, altså pengene går bare ut og ikke inn.

Det er egentlig ganske ille hvor avhengig vi er av penger, og det er ikke noe gøyt… Skal være ærlig å si at følelsen av å gå rundt å vite at pengene er knapp, er utrolig ubehagelig. Men nå var det mitt valg å ikke jobbe, og mitt valg å bruke så mye penger når jeg hadde de. Så jeg må rett og slett slutte og syte. Så nok om det!

 

(Savner utrolig Disney og tryggheten jeg hadde der)

Nå skal jeg hvertfall være her i Oslo frem til tirsdag, dermed bærer det hjem til Bergen for en liten stund. Hvor lenge jeg blir i Bergen, kommer ann på hva tid jeg blir ferdig med førerkorte. Har førerkort i USA, men den er bare gyldig frem til visumet mitt går ut. Så må bare få fullført førerkorte i Norge som jeg begynte på i 2012.. Haha, I KNOW.. Har utsatt det litt for lenge nå.

Drar hvertfall tilbake til USA, nærmere sagt hjem til Orlando i midten av Oktober, og skal prøve å nyte livet der i 3 måneder. Og så langt har jeg kommet i planleggingen som er 100% sikkert. Etter Januar så er jeg fortsatt usikker på om jeg skal bo i Spania noen måneder, dermed jobbe på sommeren før jeg drar tilbake til Disney. Eller om jeg bare skal prøve å finne meg en jobb. Det eneste jeg vet er at jeg bør helst holde meg unna Norge på vinteren, siden den ikke er noe bra for helsen min.

Jeg må og bli ferdig med vidergående iløpet av dette året, så må ta eksamen i Matte 1P, Norsk og historie. Slik at jeg forhåpentligvis kan begynne og studere i USA, etter at jeg er ferdig med det siste programmet jeg kan ha ved Disney. Så ja, har nok som skal gjøres. Og det værste er at det er mange ting som er så usikkert.

0 kommentarer

Siste innlegg