UNNE SEG NOE GODT & FINT

Er det noe som jeg pleier og unne meg iblandt, så er det makroner. Det og sjokolade må være yndlings godisen min! Foretrekker selvsagt de beste makronene som kommer fra Ladurée… Ingen slår de, for å si det mildt. Har enda ikke vært på butikkene deres i Paris som er et mål. Men har både kjøpt de i Miami og i Roma. 

Prøvde faktisk en gang og lage mine egne makroner, men det gikk ikke så bra. Skal prøve igjen, for hadde vært sykt bra om jeg kunne laget mine egne. Mye billigere og siden makroner er utrolig dyrt. 

Når jeg var i Roma kjøpte jeg og en nøkkelhank som jeg har hatt lyst på utrolig lenge, lommeboken fikk svi… Men hello kommer jo til å ha den med meg over alt, siden den skal henge på nøklene mine.  Kjøper alltid og en boks med makroner, siden boksen i seg selv er utrolig fin. Et ønske i fremtiden er faktisk og ha Ladurée makron tårn i bryllupet mitt, ender nok opp med og bare spise makroner igjennom hele bryllupsdagen min da. 

0 kommentarer

Siste innlegg