LASHES ON POINT

Det er skummelt hvor fort man blir avhenging av å fikse på ting. Jeg bare MÅ fikse vippene mine fortiden, skal man ta bilde med meg når jeg har lite vipper igjen, da må solbrillene på. Så alvorlig har det blitt. Men igjen, å være vippefin gjør noe med selvtilitten min. Til vanlig følte jeg at jeg så utrolig trøtt og sliten ut på alle bildene som ble tatt av meg, selv med sminke. Men med eneste gang jeg begynte å fikse vippene, fikk jeg et helt annet syn på fjeset mitt. 

Jeg ser jo faktisk våken ut nå!! Og det er ikke ofte for å si det slik. Evig takknemlig for at jeg begynte med å fikse vippene mine en gang i måneden. Greit det koster litt, men nå både røyker og snuser jeg ikke. Så pengene jeg “sparer” på å ikke ødelegge lungene og tannkjøtte mitt, bruker jeg heller på å se mer våken ut. Vet at det sliter på mine egne vipper, men så igjen har ikke vippene mine vært finere og sterkere før. 

Siden jeg begynte å bry meg mer om hvordan vippene mine ser ut, begynte jeg og å bry meg mer om hvordan jeg skal ta vare på de. Så jeg bruker fast vippeserum, og har og begynt på noen vitaminer som heter sugarbearhair, og de kan jeg skrive under på funker supert! 

Emmy som fikser vippene mine i USA, spurte plutselig om hva jeg hadde endret på i kostholdet mitt. Jeg skjønte ingenting, frem til hun sa at hun aldri hadde sett vippene mine så fine og sterk før. Så at det var noe jeg måtte ha gjort. Dette var og før jeg begynte på vippeserum, så jeg informerte henne om at jeg hadde begynt å spise sugarbearhair vitaminbjørner, som hjelper på både håret, negler og vipper. Så nå har hun begynt å anbefale de til de som fikser vippene hos henne. 

(FØR/ETTER BILDER AV VIPPENE FØR PÅFYLL I OSLO ETTER FERIE)

Grunnen til at jeg og begynte på vippeserum, er enkelt og greit for at jeg tror på more is merry. 

Siden det gikk over 1 måned fra jeg fikset vippene i USA, til jeg kom til Norge. Endte jeg opp med forferdelige vipper den siste uken, ingen bilder uten solbriller ble tatt av meg for å si det slik. Kjenner jeg savner å få fikset vippene hos Emmy, men fikk heldigvis anbefalt en plass her i Oslo av en vennine. Så vippene er på punkt igjen. Eneste er at jeg tror de bruker en anderledes lim enn Emmy, siden vippene falt lettere av. Men skal få fikset de igjen nå på torsdag. Så det blir bra. 

Q: FIKSER DU PÅ VIPPENE? 

3 kommentarer

Siste innlegg