DET GÅR MOT EN SLUTT

                                                                                       LOKAL TID: 02:30 

Jeg er så ulykkelig fortiden, men samtidig ikke. Er det noe jeg ikke vil skal ta slutt, så er det dette programmet. Det har vært en utrolig god opplevelse, som jeg har fått delt med bestevenninen min Martine. Jeg husker at jeg fortalte henne når jeg overtalte henne til å bli med, at det kom til å være en kjempe bra ting for vennskapet vårt, at vi kom til å bli enda nærmere enn det vi var da. Og jeg hadde rett! Vi har alltid vært utrolig nær, men vi har sett sider av hverandre som vi ikke viste om. Og enkelt og greit bare blitt enda nærmere, som jeg sa.

Vi har opplevd så mye sammen dette året, og vi har fortsatt en stor tur igjen som jeg gleder meg masse til. Vi var og så heldig å ende opp med å bo rett ved siden av hverandre, og da er det bokstavelig talt rett ved siden av. Jeg bor i leilighet nr 3512 og hun i 3511, helt tilfeldigvis. Så det er bare en liten gang imellom oss.

En ting som jeg og har sittet utrolig stor pris på dette året, er at de som hun bor med har tatt meg inn som deres roomie. At selv om jeg ikke har bodd i leiligheten, så har jeg alltid vært roommaten deres, alltid vært velkommen og alltid vært endel av gruppen. Så heldige meg har hatt “ekstra” roommates rett over gangen. 

Martine bor med to Italienere og en fra Canada, tre utrolige koselige jenter. Vi tok faktisk vårt siste roommate bilde sammen i går, som egentlig ble veldig trist siden det er et tegn på at dette eventyret er over straks. Det som er litt morsomt, er at jeg har to bilder med “roommatene” mine, men ingen gruppebilder eller vanlige bilder for å si det slik at de jeg faktisk bor med. Så dette er noe jeg tenker at jeg må få fikset, siden jeg gjerne vill ha et minne med de og. 

Hvertfall legger ut bilde som vi fikk tatt i går, skal være ærlig å si at det ikke ble det beste bilde av meg. Ser jo nesten ut som puppene mine detter ut. Men akkuratt nå skal jeg drite i å kritisere utseende mitt, siden det som teller er minnet. 

( Vi tok bilde utenfor leiligheten deres) 

( Det første bilde vi tok, når vi hadde sleepover. Alle var litt redd pga Orkanen Matthew så vi lå alle madrassene inn i stuen og satt å så på film hele kvelden fram til vi sovnet. Godt minne ♥)

 

2 kommentarer

Siste innlegg