AMERIKA FERIE – PART ONE

                                                                                               LOKAL TID: 00:51

Som jeg har skrevet tidligere, så skal Martine & meg på en måneds tur etter programmet vårt er ferdig. Gleder meg utrolig mye, kommer virkelig til å bli en opplevelse for livet. Har alltid ville dratt til Latin Amerika og oppleve kulturen, og ikke minst se landet selvfølgelig. Men før vi tar turen til Latin Amerika, skal vi feriere litt i USA. 

Første stopp blir selvfølgelig VEGAS!! Vi har vært der før og hovedgrunnen til at vi drar dit først er at jeg har lyst til å feire bursdagen min som er 2 juli. Fyller hele 24 år, og jeg hater det litt for å si det slik. Spesielt redd for å fylle 25, siden jeg føler at jeg “Ligger bak” når det kommer til alt som er “forventet”.

Dermed dagen etter bursdagen min ( kommer til å være så fyllasyk) da drar vi videre til LA, men har heldigvis et seint fly, slik at vi kan ta late check out og bare hvile. Vi skal være 4 dager i LA, og feire 4th of july mest sannsynelig ved Santa Monica. Har og en vennine som bor der, så forhåpentligvis kan hun vise oss litt rundt.

Etter 4 sikkert fantastiske dager i LA, drar vi videre til en av mine favoritt plasser. Nærmere sagt MIAMI!! Skal bare ha 2 dager der, men har vært der så utrolig mye fra før.

Etter vi har vært i Miami drar vi videre til Latin Amerika som jeg skal skrive om i morgen. GLEDER MEG UTROLIG MYE!

 

VEGAS

Vi skal selvfølgelig bo på Aria igjen, et utrolig nydelig hotel.. Tok ikke bilder sist gang, men skal virkelig huske det denne gangen. Vi skal og på Chippendales på bursdagen min, gleder meg masse. Vi har og VIP så sitter rett ved scenen. En liten bursdags gave til meg selv.

 

LOS ANGELES 

I Los Angeles skal vi bo i en leilighet rett ved Walk of Fame, som jeg har bestilt via Airbnb.. Håper at det blir en suksess. Ellers skal vi selvfølgelig besøke Disneyland, Santa Monica og alle “turist tingene”
 

 

MIAMI BEACH 

I Miami er egentlig planene og bare slappe av og nyte livet. Ligge på stranden på dagen og feste på kvelden. Elsker Miami så er veldig glad for at vi klarte å få litt tid der i reise planen vår.

 

 

1 kommentar

Siste innlegg