1 ÅR SIDEN, BARE 20 DAGER IGJEN

                                                                                                              LOKAL TID:01:17

Det er så utrolig vondt, men samtidig en lettelse. I går 6 Juni var det 1 år siden jeg begynte å jobbe for Disney igjen, 1 år siden dette eventyret begynte! Nå er det bare 20 dager igjen, før jeg må forlate den lille “disney boblen” og det gjør meg utrolig nærvøs & trist, men samtidig føler jeg en liten lettelse helt innerst inne. Jeg er utrolig sliten fortiden og trenger en pause. Martine & meg skal jo og på en månedstur rundt i Latin Amerika som jeg stor gleder meg til, men jeg vet og at det kommer til å henge en tristhet over meg, siden jeg må forlate alt her.

Beklager for at innleggene mine er ganske deprimerende, men jeg er ikke akkuratt i “happy land” fortiden for å si det slik. Skal få skrevet et bedre innlegg i morgen hvor jeg skal forklare hvor meg og Martine skal dra, noe som er mye mer positivt enn de følelsene og tankene jeg sitter her med nå.

Har time hos “vippe damen min” i morgen tidlig, så får komme meg i seng. Drar til en kjempe koselig og flink dame som heter Emmy, og får fikset vippene mine en gang i måneden. Er helt sykt hvor avhengig man kan bli når det kommer til vippe extension.. Skal se om jeg finner før og etter bilder av vippene mine, er hvertfall helt syk stor forskjell, og jeg kommer nok aldri til å slutte med det. Hjelpe faktisk endel på selvtiliten jeg aldri har hatt, så det er jo bra…

Legger ved noen bilder fra sist gang jeg hadde last day her, dette året har jeg siste dag tirsdag 27 Juni!!! 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg