WINE & DINE

                                                                                                                                       LOKAL TID: 2:30 AM

Det er masse jeg er takknemlig for, men en av tingene er at jeg er utrolig takknemlig for å kunne bo her i USA og jobbe for Mr Mickey. Pågrunn av det har jeg møtt så utrolig mange gode og fantastiske mennesker som betyr endel for meg. På første programmet mitt fant jeg meg en familie og gode venner som gjorde det veldig trygt å komme tilbake hit. På dette programmet har jeg møtt flere personer som har blitt viktig for meg, og jeg kan fortiden ikke se en fremtid i det hele tatt i Norge.

Det er her i USA jeg føler meg hjemme! Så enkelt og greit er det. Jeg har så utrolig mange vonde tider og minner fra Norge, mens her i USA har jeg bare gode minner, gode tider og ikke minst utrolig gode venner og familie. Kunne vell ikke bedt om mer? Nå høres det nesten ut som at jeg bare skal legge alt og alle som er i Norge bak meg, men det er jo selvfølgelig ikke sant. Jeg har fortsatt folk jeg har kjær og som alltid kommer til å være hjærte mitt kjært. Men jeg kan skrive under på at den listen bare blir mindre og mindre ettersom tiden går. Alle gangene jeg har bodd vekke fra Norge, har jeg sett hvem man skal ta vare på, og hvem jeg ikke kommer til å bruke noe mer energi og tid på.

Vill du vite hvem som alltid kommer til å være der for deg igjennom tykt og tynt? Flytt til et annet land i 1 år, det er da man ser hvem som gidder og tar seg tid til å holde kontakt. Man må selvfølgelig gjøre en “effort” selv, men ja det er en god måte å “rydde i vennelisten sin”……


Men nok om det! Når det kommer til meg skjerpe meg ang livsstil, så går det ganske til helvete fortiden.. Sovner rundt kl 2 på kvelden, og sover til 10 min før jeg må kjøre til jobb!! Altså jeg sover til 1:30 PM, så jeg sover rundt 11/12 timer og føler meg fortsatt sliten. Tror jeg har mangel på vitaminer eller noe slikt, dette går hvertfall ikke lengre. Når det kommer til å prøve å være sunn, så går det litt bedre.. Gikk ikke helt etter planen i dag, men så igjen angrer jeg heller ikke på det. 

( En av de beste Quasadilla jeg har smakt )

Meg og to gode venner, dro ut og spiste og drakk etter jobb noe som alltid er veldig koselig. Det er i slike sammenhenger det er hardt å skulle prøve å være sunn, prøve å legge meg tidligere og få rutine på livet. Får det er jo noe som er koselig, som alltid ender opp i nye gode minner.. Så jeg angrer ikke på at jeg joinet de etter jobb, men skulle jo helst ha dratt hjem og sovet. Men nok om dette, nå må jeg faktisk komme meg i seng. Kan ikke sove til rett før jobb i morgen siden jeg har en avtale klokken 11 som jeg må rekke. WISH ME LUCK. God natt, eller blir vell heller god morgen for deg hjemme i Norge.

 

0 kommentarer

Siste innlegg