VEGAS BABY

I begynnelsen av Februar dro meg og Martine til Vegas, og vi skal tilbake i begynnelsen av Juli! Det var helt sykt for å si det slik. Vi hadde det super gøyt, dro på Jennifer Lopez konsert hvor vi sto helt inntill scenen og kunne nesten ta borti henne. Helikopter tur til Grand Canyon og selvfølgelig gamblet vi litt på automatene (siden ingen av oss kan poker). 

En opplevelse jeg ikke kommer til å glemme for å si det slik. Høydepunkte var nok Jennifer Lopez konserten, har sett henne live en gang før i Stockholm, men denne gangen tok hele kaka! Den damen vet hvordan man skal lage show. Showet heter ” ALL I HAVE,, og hun ga alt for å si det mildt. Alt fra kostymer, scenen, dansere og hva sanger hun fremførte var ON POINT! 

Var og første gang jeg fikk prøvd å fly helikopter, utrolig gøyt. Vi fikk se hele Las Vegas stripe og Grand Canyon fra høyden, og vi hadde og 30 minutters piknik pause nede i Canyon som var utrolig koselig. Tok noen bilder og koste oss med Champagne og brunch.. Anbefaler alle til å ta seg en slik tur om man først skal en tur til Vegas.

Vi var og ute den ene kvelden på Jewel, som er på hotellet vi bodde på … Rettere sagt Aria!!! Alltid sagt at jeg ville bo på Aria om jeg skulle til Vegas, så selvfølgelig endte vi opp med og bo der.

Q: HAR DU VÆRT I VEGAS? 

2 kommentarer

Siste innlegg