HELLO FROM THE OTHER SIDE

Det å gå rundt og tenke at man må endre livet sitt, endre dårlige vaner men samtidig aldri har energi for det. Velger den enkleste utveien som er å ikke gjøre noe med det, ikke prøve fordi du har prøvd så mange ganger og alltid falt tilbake til de dårlige vanene dine. Hater den følelsen for å si det slik. Har nå vært i den dårlige sirkelen for over 2 måneder, 2 måneder som jeg føler at jeg har kastet bort.

Ja, jeg har vært utrolig usunn, dagene har gått i jobb og soving. Siden jeg jobber mest kveld, ender jeg oftest opp med og sove frem til jeg må dra. Etter jobb blir det en enkel middag, rettere sagt dårlig mat som ikke kroppen min setter pris på. Å slik går dagene! Når fri dagene kommer, sover jeg som oftest lenge, også har jeg alltid mye jeg må få gjort som jeg ikke har fått gjort alle de andre dagene.. Adult life you know! Så når jeg kommer tilbake på jobb igjen, føler jeg ikke at jeg har hatt fri i det hele tatt. Noe som faktisk ja gjør meg litt små deppa.

Sier ikke at livet mitt er et helvete, og at jeg har det så hardt. For nei, jeg har et ganske bra liv. Det er bare ikke alltid så enkelt. Kan heller ikke ta meg noe spesielt fri siden jeg må spare penger som jeg trenger til året mellom programmene mine. Så kroppen min sa nylig at nå er det nok, ja har hengt over do skålen og sovet bort hele dagen 2 dager nå.. Først i går jeg føler meg litt bedre, så jeg kom meg på jobb.. Håper bare dette ikke skjer flere ganger, føler jeg har gått glipp av masse penger pga dette. Men så igjen kommer vell helse forran penger?

Jeg må hvertfall skjerpe meg for å si det mildt!! Wish me luck with that……. Har forresten så utrolig mye jeg må oppdatere dere på, har skjedd så mye de siste 3 månedene, men samtidig ikke. Skal få skrevet innlegg om hva som har skjedd, men nå er det lalle tid klokken er tross alt halv 3 på natten her i Orlando.

 


(Legger ved et bilde av Martine og meg, når vi var i Vegas i Februar)
 

2 kommentarer

Siste innlegg