FLASHING LIGHTS

Det er så utrolig lett å komme inn i dårlige vaner igjen må jeg si. Har enda ikke kommet på treningssenteret som jeg skulle vært på hver eneste dag, har fått vasket leiligheten og rommet, men ikke sortert alle tingene mine. Er så mye som skulle blitt gjort, men så lite tid og så lite energi.

Hadde nettopp to dager fri, og vet fortsatt ikke hva jeg gjorde på de to dagene. Jobb dagene går i jobb, og fri dagene hvor man skal få gjort mye og opplevd nye ting blir mange ganger bare kastet bort, spesielt mandagene siden det er min første dag av. Stresser fortiden veldig med å spare til å få kjøpt den bilen jeg har hatt planer om å få meg lenge nå. 


Mye blir lettere med en bil for å si det slik, så her må det jobbes for jeg har ikke akkuratt plukket ut en billig bil. For dere som kjenner meg igjennom bloggen, så har dere nok fortsått at jeg elsker luksus og fine ting.. Så selvfølgelig blir ikke det en “grei bil” for noen få tusen kroner… Skal vise dere hva bil jeg har planer om å få kjøpt meg, men siden det er arbeidsuke, må jeg komme meg i seng. Tidlig opp i morgen. Ha en fantastisk fredag ♥

 

1 kommentar

Siste innlegg