BREAKFAST IN BED

Det å våkne til noe er utrolig deilig! Hvor ofte får man våkne til frokost på sengen? Ikke ofte her for å si det slik. Vi kunne egentlig ha valgt å spise frokost på en av restaurantene her på hotellet, men fant ut at vi skulle leve litt ekstra luksus og få den servert heller til oss.. Med et glass mimosa selvfølgelig!

Siden vi lever og bor i Disney, fant jeg ut at det var påtiden å prøve mickey waffle. Jeg tenkte at det var flere små som vi har i vår restaurant, men neida her ble det serverte en stor. Vi måtte le litt når jeg får en stor waffel og Martine fikk 3 utrolig store pannekaker… Forskjellsbehandling til de grader her på Grand Floridian.

Blir desverre ikke det lengste innlegget siden jeg må få gjort meg klar til parken. Vi skal være der litt før klokken 9, ta noen bilder og prøve ut den “nyeste” snøhvit raiden.. Og selvfølgelig spise Mickey iskrem, er det ferie så er det ferie! Vi kan ikke være så alt for lenge i parken siden vi begge har spa time klokken 2, gleder meg utrolig mye. Blir deilig med 100% avslappning. 

 

4 kommentarer

Siste innlegg