TONY’S TOWN SQUARE RESTAURANT

Får en utrolig nydelig dag! Lenge siden jeg har følt meg så avslappet og lykkelig. Første dagen vår, og den ferien er allerede utrolig bra. Hotellet er utrolig nydelig!!

Siden vi først er på ferie, bestemte vi oss får å ta en liten tur innom Magic Kingdom får å spise middag. Det er en av godene med å jobbe her, kan dra så mye vi vill til parkene. Trenger ikke å stresse rundt som mesteparten gjør, fordi de vil oppleve alt. Skjønner godt hvorfor mange gjester sier de trenger en ferie etter en disney ferie. Vi tuslet litt rundt, tok en raid og spiste på Tony’s town square, som er en restaurant som er innspirert av filmen Lady & Landstrykeren. 


Utrolig god mat, men som på alle disney restauranter er det ganske høylytt med tanke på barna som skriker og styrer på. Men alt i alt en kjempe koselig opplevelse. Spiste pasta, så magen min er ikke akkurat så veldig glad i meg nå, men de hadde mest pasta retter og det var utrolig godt!


Etter en kjempe koselig opplevelse i Magic Kingdom, tok vi oss en tur ut i boble badet her på hotellet og ligger nå i sengen, klar for å si god natt. Vi får frokost servert på sengen i morgen klokken 6:30 siden vi skal være i parken klokken 8.. Så bare til å ligge seg nå.. Kommer nok til å sove mye bedre her enn jeg har gjort det siste halve året. Stor behagelig og myk seng! 

God natt kjære dere, eller som sagt God morgen for dere i Norge ♥

 

2 kommentarer

Siste innlegg