SOME ALONE TIME

Det å ha musikk på ørene og bare tasle rundt i din egen verden er virkelig himmelsk iblandt. Når man har en jobb som krever mye av deg, og spesielt når man har mange folk rundt seg hele tiden! Da kan jeg love deg at man trenger det, alene tid. Hvor man bare fokuserer på seg selv, hva man vil og hva man kan.

Jeg brukte dagen min på akkuratt det, altså meg meg meg! Hadde en lang tur hvor jeg bare gikk rundt i Dr.Philips som er et område med mange butikker og resturanter. Shoppet ikke men stakk innom Starbucks og unnet meg en Cold brew with cream og en lemon pound cake! Elsker virkelig den lemon pound kaken, men får desverre ikke tak i den utenom her i Florida (finner den ikke andre steder).


(Tok desverre ikke bilder fra dagen i dag, så ligger med et bilde fra tiden jeg tok mye ME TIME..Fra Gran Canaria)

Var utrolig heldig når det kom til været i dag, var sol og fint men alikavell ikke så alt for varmt og spesielt ikke klamt, noe som er nytt med tanke på at dette er Florida. Dro etterhvert over til Chanel og tuslet en lang tur med henne, er så utrolig glad i den lille puffdotten min. Slår ikke feil når det kommer til at hun får meg til å smile… Veldig takknemlig for at jeg har henne her, men skulle virkelig ønsket jeg kunne bodd med henne. Hun begynte å lage grine lyder når jeg dro i dag, noe som gjorde veldig vondt i hjerte mitt.

Martine fikk høre nok om hvor hardt det var å dra fra henne, når vi dro til Bahama Breeze for å spise middag. En av yndlingsplassene våres for å spise. Ender nesten alltid opp med noen Mojito’s siden de virkelig vet hvordan man kan å lage gode drinker der.. Eneste plassen jeg har drikket en skikkelig god Mojito er faktisk på Harbour Cafe i Bergen.. That’s it..

Men nok for i dag, trenger å komme meg opp tidlig i morgen siden jeg må pakke, helst trene og stikke innom Chanel før jeg drar til Grand Floridian. 

HÅPER DERE ALLE FÅR EN FIN TIRSDAG 

 

3 kommentarer

Siste innlegg