PASTA DE LOPEZ

Dagen i dag, hvordan skal jeg beskrive den? Har vært et ork, samtidig som den har vært koselig. Skulle jo egentlig jobbe et dobbelt skift idag (16 timer) men var så utrolig heldig at jeg fikk dra etter første vakten. Kjente at kroppen bare falt mer og mer sammen, og hodepinen slo fort inn! Så å skulle vært på jobb 8 timer til hadde ikke vært så bra for meg.

Det fristet utrolig med å bare ligge seg ned i den myke sengen min med silketrekk, og sove til i morgen. Men jeg har klart å holde meg, ligger i skrivende stund i sengen, så halv sover litt. Men jeg har planlagt at jeg skal ta meg en varm dusj og rense huden godt før jeg skal ha meg en god natt søvn. Er jo så heldig at jeg har fri i morgen, men det betyr ikke at jeg skal sove bort hele dagen som jeg til vanlig gjør. Har nok av ting som burde gjøres, så har ikke tid til å sove lenge.

Laget forresten middag til meg og Martine i dag, vi begge er jo så utrolig dårlig når det kommer til å spise middag. Det fristet veldig med å bare dra på fridays, men jeg må begynne å spise maten som er i skapet mitt.. Så i dag laget jeg pasta med bernaisesaus og kylling, smakte faktisk ganske godt.. Litt imponert? Neida, et barn kunne laget den retten for å si det slik. 


Kjenner jeg gleder meg masse til å bo på Grand Floridian nå, bare en dag så sjekker vi inn på tirsdag! Elsker å bo på hotell og det er alltid et pluss om det er et luksus hotell… (skal skrive innlegg om hotellet i morgen) 



Q: LURTE LITT PÅ OM DET ER NOE SPESIELT DERE VIL JEG SKAL BLOGGE OM?

 

2 kommentarer

Siste innlegg