FØRSTE OG SISTE JEG SER

Bare en dag igjen, en dag til jeg endelig kan få hvile. Kroppen føles som at den er knust opp i tusen biter, og hvem er det sin feil? Jo meg selv. Null energi og en crap følelse er noe som henger over meg fortiden. Men jeg kan bare takke meg selv! Jeg er jo ikke dum, greit at jobben kan være slitsom, men det har mye med kostholdet mitt og gjøre. Det å nesten ikke spise når jeg er på jobb, dermed spise mye crap mat når jobb er over..

Det er ikke en god sirkel i det hele tatt. Savner veldig tiden hvor jeg spiste mat som var bra for kroppen min, og at minst 3 treningsøkter i uken var endel av livstilen min. Jeg tenker hele tiden, at okey i morgen skal jeg skjerpe meg. Men så skjer bare det samme om og om igjen, ikke så veldig bra.

Siden jeg har så lite energi, kjenner jeg at jeg faktisk gruer meg veldig til en 16 timers arbeidsdag i morgen!! Tanken på en ER ( EARLY RELEASE) er veldig fristende, men samtidig mangler jeg en vakt denne uken siden meg og Martine skal ha en “Lang helg” på Grand Floridian som er et av de mest luksuriøse hotellet på Disney området. Så jeg må bare prøve å holde ut dagen. Har vært flink og kjøpt inn endel proteinbarer så får håpe de kan hjelpe meg igjennom dagen.


Var forresten og koste med min lille baby Chanel i dag! Elsker å ha henne her, men jeg skal være ærlig at jeg har mye dårlig samvittig og pågrunn av henne.. Er ikke alle dagene jeg har tid til å besøke, og det har gått opp imot 3 dager uten at jeg har sett henne.. Det er og utrolig hardt å måtte dra fra henne, det å se den lille puffdotten midt på stuegulvet stirrende ned i gulvet når du forsiktig går ut døren er hardt! Skulle så gjerne ønsket at jeg hadde bodd med henne, at hun hadde vært det første jeg hadde sett, og selvfølgelig de siste ( siden hun pleier og sove i sengen med meg).. Savner de tidene…….


 

11 kommentarer

Siste innlegg