SÅ MYE HAR SKJEDD

Så mye har skjedd siden jeg skrev sist, men samtidig ikke! Jeg må først og fremst fortelle dere om Miami turen meg og Martine har vært på, den var fantastisk. Miami har et eller annet over meg som gjør at jeg føler meg utrolig hjemme der, så det var utrolig deilig å være tilbake.. Samtidig som det gledet meg og se at Martine elsket plassen. Ingen av oss ville hjem for å si det slik.

Vi tok bussen fra Orlando til Miami Onsdags morning som var helt grei, ikke den beste opplevelsen men det var billig. Vi bodde selvfølgelig på Miami hotellet mitt Starlite som ligger mitt på kjente Ocean Drive på Miami Beach. Damen som jobber fast i resepsjonen der, har jobbet på Starlite i over 16 år og fontainebleau som er et av de mest kjente hotellet i Miami.. Men det er utrolig dyrt. Meg og Martine skal hvertfall bo der en gang iløp av dette året.


Dagene gikk i soling, party og selvfølgelig iheartradio Latina Fieste, noe av det beste jeg har vært på. !! Kjente sangere som Pitbull, Enrique Iglesias, Shaggy, J Balvin, Yandel og Nicky Jam var der. Det var en stor fest for å si det enkelt og greit, alle sto og danset gjennom de 4,5 timene det varte. Skal virkelig på det igjen! Noe av det jeg liker med Miami, er det latinske milijøet… Yndlings sangene mine er på hvert eneste utested, folk er utrolig hyggelig og livstilen er ganske chill.. Føler og at folk ikke dømmer deg, du kan være deg selv, gå med hva du vil uten at folk stirrer

   
Oppfordrer alle til å ta seg en tur til Miami!

Martine har og hatt bursdag siden jeg skrev sist, gullet ble 23 år.. Vi var først på jobb som ikke var en god idea siden jeg var utrolig sliten. Men det gikk fint. Vi dro ut i parken etter jobb ( Epcot) og feiret henne med en runde food & vine. Det er en festival de har i Epcot hvor de putter opp boder med forskjellig mat innspirert av forskjellige land, og selvfølgelig mange gode drinker. Det ble en kjempe koselig kveld, og det virket som Martine koste seg, noe som var viktig.

HAR DU BESØKT DISNEY HER I FLORIDA FØR? ELLER EN ANNEN PLASS

 

0 kommentarer

Siste innlegg