ROCCO’S TACOS

                      Lokal tid : 1:30 

Det var utrolig deilig å føle at jeg endelig hadde et liv, et liv som ikke bare omhandler jobb og søvn! Jeg har 2 fri dager i uken, 2 fri dager som egentlig skal brukes til å gjøre ting, oppleve ting. Men dette er noe som ikke har skjedd etter at jeg ble servitør. Når jeg jobbet som seater/bakeriet hadde jeg energi til å kunne gjøre noe når jeg endelig hadde fri, men ikke nå. Begge fri dagene mine har gått til å sove, har sovet til kl 3/4 begge dagene noe som går hardt utover døgnrythmen min, og gjør det hardere for meg å komme meg inn i god rythme når arbeidsuken begynner igjen.


I går (Mandag) dro heldigvis meg og Martine ut og gjorde noe etter at hun var ferdig på jobb. Vi gikk en lang tur, kjøpte inn dermelogica produkter og spiste på Rocco’s tacos, en plass jeg har lenge hatt planer om å spise. De hadde den beste guacomolen jeg har smakt. De kom og lagde den rett forran bordet vårt, skikkelig hjemmelaget for å si det slik. Skal virkelig tilbake dit for å si det mildt. Men ja, det var deilig å komme seg ut av leiligheten litt. I dag har jeg bare vært inne og surret. Vasket litt og har max vært ute i 10 minutter når jeg gikk ut med søppelet. haha, for en daffe dag !!


Jeg har forresten bestilt meg en kitchenaid nå, endelig skal det bli litt lettere å få baket igjen! Hater alt styret med å bake, ting kommer til å bli så mye enklere nå. Har en svart kitchenaid i Norge, men har alltid hatt lyst på en cream farget, så endte opp med å kjøpe cafe latte fargen. Gleder meg masse til å få den på døren, kommer nok til å bli brukt mye.

HÅPER DERE FÅR EN FANTASTISK DAG

 

0 kommentarer

Siste innlegg