ADO

Den følelsen når du egentlig skulle jobbet 16 timer, men får gå hjem.. Jeg kan love deg at det var godt! Jeg kom på jobb og fikk med eneste gang spørsmål fra lederen min om jeg ville ha de vi kaller ADO, utrolig usikker i begynnelsen siden jeg virkelig trenger pengene. Men etter han fortalte meg hvor få reservasjoner  vi hadde, fant jeg ut at det var like greit. Men da skulle jeg ha ADO på kveldsvakten min. Er jo ikke så mye vits å stå tidlig opp, gå hjem også komme tilbake på jobb senere. Så han slettet hele skifte mitt.

Eneste er at vist ikke alle møter opp på jobb senere, så må jeg kanskje komme på jobb alikavell.. Den er jo litt kjip, så krysser fingrene på at alle er flink og møter opp. Kjenner at det svir litt når jeg tenker på pengene jeg “mistet” men med så lave reservasjoner så hadde det uansett ikke blitt så gode penger som man til vanlig får på en dobbel. Jeg jobber og dobbel på søndag så sikkert like greit å ta seg enda en fri dag. Har hatt fri 2 dager, med ingen stemme. Stemmen min er enda ikke helt i topp form, så helsemessig var dette nok lurt. Jeg hadde sikkert mistet stemmen utover dagen uansett, mens nå får den enda en dag på å hvile seg.

( ♥Så utrolig glad i hun her♥)

Planen er nå og få meg en skikkelig treningsøkt, få kjøpt inn mat og kanskje dra på kino med Martine senere, så dette blir nok bra. BUT FIRST : Sove/hvile litt til!! Våknet mange ganger i natt, med bare 1.5 time søvn mellom “øktene”… Men for all del, kan ikke akkuratt sove så alt for lenge siden jeg burde være trøtt til i kveld. Jeg har fikset vaktene mine slik at jeg for det meste jobber seint, så jeg skal få inn en rutine på å få trent før jobb.. Og den rutinen begynner jeg på i morgen.. Wish me good luck!

Nå er det påtide å ta på silkemasken og sove litt, typsik at jeg ikke får sove nå som jeg kan. Menmen. 

 

HA EN FIN DAG ♥

 

3 kommentarer

Siste innlegg