HODET UNDER PUTEN

Man vet det blir en hard morning, når den første tanken man får når man våkner er : Jeg kan vell bare gå ut med Chanel, dermed gå å ligge meg igjen. Jeg føler totalt utslitt med en sove “bakrus” om jeg kan beskrive det slik. Selv om jeg klarte å få sneket til meg 11 timer søvn i natt, så er ikke det vist nok ikke bra nok for kroppen min, etter en dag jeg “døgnet” og ikke sov på over 24 timer.

Husker de tidene jeg kunne lett døgne på kvelden for å bli ferdig med de siste oppgavene som skulle leveres inn, eller bare fordi jeg måtte komme meg på skolen. THOSE DAYS ARE OVER! Jeg kom meg hvertfall opp av sengen, Chanel fikk gå ut og gjøre fra seg… Men så endte vi opp igjen oppi den gode sengen min. Det er bare så utrolig deilig å ligge oppi her, halv sove til Prince musikk og kose med Chanel.

Chanel er like B-Menneske/Hund som meg. Første hun gjorde når vi lå oss opp i sengen, vår å ligge seg til og sovnet. Hun var vist ikke helt klar for dagen hun og, så vi får se hvor lenge vi blir liggende her i dag…………

                            

Q: HAR DU HATT EN FIN DAG SÅ LANGT?

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg