SVIMLENDE DAG

Jeg kan virkelig skrive under på at det er helt forferdelig å gå rundt og føle seg dehydrert og at kroppen tørker inn, selv om jeg har drikket 3 liter vann i dag. Skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min, jeg sliter og skikkelig med astmaen min selv om jeg tar sterke doser og får vondt i ryggen siden det tar på å pust tungt! 

Begynner å lure på om kroppen min snart bare faller sammen, siden jeg har behandlet den så stygt det siste året! Overdriver sikkert litt, men det er slik jeg føler det! Helt forferdelig! En liten oppvekker på at jeg virkelig må få endret denne livstilen, og bare ikke gi opp. Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd, men en gang må det vell gå?

Hvertfall så går jeg og ligger meg nå, så får jeg bare håpe på at morgendagen bringer med seg litt mer posivitet og at kroppen ikke gjør så vond som den gjør nå


 

♥SOV GODT ALLE SAMMEN ♥

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


 

0 kommentarer

Siste innlegg