VARMEN

Det er så utrolig godt å kjenne varmen, varmen i fjeset, varmen på kroppen! Elsker at solen endelig har begynt å vise seg her i Bergen, det var på tide. Men når solen først viser seg her i Bergen, må man virkelig nyte den, får plutselig erstattes den med regn og faenskap. Noe av det beste med at det er sol i Bergen, er alle de lykkelige Bergenserne som møtes i byn.. Når jeg var innom byn på lørdag, skulle man trodd at det var 17 mai, eller en stor dag. Det var jo på en måte en stor dag pga solen, men sentrum var stappet full med mange glade fjes, folk som smilte fra øre til øre, barn som løpte lykkelig rundt med gjerne en is i hånden og ikke minst alle uteserveringene på bryggen som var full av glade bergensere med en Hansa i hånden. Det er så utrolig herlig å se hvordan personer kan endre seg, fra en mørk dag til en lys dag.. Jeg kan selv skrive under på at hvertfall jeg endrer meg. En vanlig dag i byn, når det er mørkt og trist, kan man se at folk ikke er noe spesielt happy.. Hodet er ned, øyene er nedi bakken, inni mobilen og ellers veldig “tom”. Man kan som oftest ikke se et glimt av lykke! 

Så at solen endelig har kommet, blomstrene viser seg og bakken begynner å få den fine grønn fargen, er jeg utrolig takknemlig for! Ikke bare trenger jeg det, men hele Bergen og mest sannsynelig mange andre plasser i Norge trenger dette. Den gode følelsen om at nå er sommeren påvei, og det er snart Mai du skjønne milde. Vi er halveis i April, under 2 måneder til jeg drar til USA og bare 2 uker igjen til jeg & Chanel tar oss en tur til Oslo.

Livet har endelig begynt å smile til meg igjen, selv om jeg har mye jeg fortsatt må igjennom, så har hvertfall tankene begynt å jobbe mer med meg, enn å jobbe mot meg! En deilig følelse, endelig kan jeg se litt lysere på livet. Hvorfor leve et liv i skyggen og i tristhet, når man bare lever en gang og bør gjøre det meste ut av det?

 



SMILE AND THE WORLD WILL SMILE TO YOU (HOPEFULLY)

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


 

1 kommentar
    1. Utrolig deilig med sol og varme i Bergen for tiden ja. Folk ser tydelig gladere ut da som du sier, inkludert meg x)
      Er så mye lettere å finne på ting om dagen. Sykle eller gå tur, spise lunsjen ute, osv. Herlig ^^
      Godt å høre at det går bra, og at livet smiler. Ønsker deg en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg