EN DÅRLIG BLOGGER = DÅRLIG SAMVITTIGHET

Jeg skal være ærlig og si at jeg har hatt utrolig dårlig samvittighet utrolig lenge for å ikke ha blogget! Skulle liksom være flink til å oppdatere, flink til å skrive gode innlegg og flink til å ta vare på meg selv.

Livet har vært et helvete fortiden, det skal jeg virkelig understreke. Men jeg pleier  jo og bruke bloggen til å få et bedre liv, men når jeg ikke har det bra, da er jeg og ikke flink til å være snill med meg selv om dere forstår. Men nå som det endelig er blitt finere vær, og under 2 måneder til jeg flytter hjem til Orlando, så har jeg begynt å se lyset i tunnelen, endelig!! Jeg har snart ventet i over 1 år, på det lyset som jeg ikke har sett. ENDELIG!! 

Jeg har allerde vært ferdig pakket i over en måned, og alt av flybilleter, hotel osv er fikset. Nå mangler jeg bare visumet i hendene for å kunne dra, skal på intervju ved den amerikanske ambassaden nå 25 April, og har nok fått visumet 1 uke etterpå!! Da er jeg 100% klar. Men jeg kommer uansett ikke til å dra før 2 Juni, 4 dager før det er check inn ved Disney! Er ganske glad for at jeg kommer til å ha 4 dager på å bare chille og få snudd døgn rytmen, siden det er nok å gjøre når man begynner i jobb.. 

 

Q: HVORDAN ER LIVET DERES? DEILIG MED FINT VÆR KAN JEG TENKE MEG

 

 

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


1 kommentar

Siste innlegg