I CAN’T LIVE LIKE THIS

Jeg blir sprø av dette forferdelige været, det går fra litt sol til snøstorm på bare noen minutter. Jeg gleder meg utrolig til jeg kan se solen og føle varmen fra solen i fjeset hver eneste dag. De å kunne gå i sommer kjoler og bikini hver eneste dag, og tanken om å ikke måtte grue seg til at vinteren skal komme igjen. Jeg håper og ber om at dette var min siste vinter som jeg har måtte slite meg igjennom! Håpet om at den eneste gangen jeg må være i Norge i vinteren er på mine prisipper, for eksempel å feire jul i Norge. Dette er virkelig noe jeg skal jobbe for, for jeg orker ikke dette livet lengre!

Q:HVA SYNES DERE OM VINTEREN?

 

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


 

1 kommentar

Siste innlegg