A SPECIAL PRINCESS CAKE

God dag alle kjære dere der ute! Gratulerer til alle dere som er mammaer, håper mennene og barna i deres liv gir dere en ekstra oppmerksomhet. For min mor blir det å få fikset leiligheten, siden hun mener at morsdagen bare er et påfunn ved at butikkene skal få solgt mer, så har ikke jeg kjøpt noe til henne.

Hun synes hele morsdags opplegget er litt teit, men jeg elsker det å ha en spesiell dag man viser mødrene sine ekstra mye hvor høyt man elsker de. Jeg sier hele tiden til hun at jeg elsker henne, noe som er virktig. Men en morsdag blir på en måte enda en bursdag hvor man feirer mødrene som gjør alt for barna sine. Så god morsdag alle sammen ♥

 

På Onsdag hadde mitt kjære tantebarn Aurora bursdag og fylte 1 år. Er helt sykt å tenke på at 1 år kan gå så fort, det er virkelig ved å se på småbarn at tiden flyr, jeg selv føler ikke at jeg har endret meg på noen måter. Så det å se tilbake på bilder fra Aurora ble født til nå, får meg til å innse at tiden flyr. 

Lagde selvfølgelig en prinsesse kake til henne, å siden hun er oppkalt etter “tornerose prinssen” ved navn Aurora, følte jeg det ble mest rett å lage en Aurora kake.

Q: HVA SYNES DERE OM KAKEN?

 

      
     

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


4 kommentarer

Siste innlegg