LEI AV AT ALT SKAL GÅ IMOT MEG

Livet går ganske så imot meg fortiden, og å lese en blogg med bare masse negativitet er noe jeg selv ikke liker, så jeg fant ut at jeg ikke skulle la negativteten min gå utover dere. Men siden ting begynner å gå litt bedre, tenkte jeg at det var påtide å stikke innom en tur.

Selv om jeg har det veldig hardt for tiden, og kunne tenkt meg å bare være for meg selv, så var det litt overaskende for meg å ha familiebesøk i går. Men nå er jo jeg veldig trygg på de nærmeste i familien, så jeg tror det hjelpte veldig. Jeg laget fastelavensboller i går, siden det var fastelavens. Eller for å være ærlig så “laget” jeg vell egentlig ikke fastelavensbollene, jeg kjøpte bollene siden jeg ikke orket å bake, men jeg laget bringebærsyltetøyet da, så det bør jo være positivt.


 

Q: SPISTE DERE FASTELAVENSBOLLER I GÅR?


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


0 kommentarer

Siste innlegg