CHECK HER OUT

God ettermiddag kjære lesere! Tenkte jeg skulle informere dere om at min kjære Chanel har endelig fått seg instagram konto. En venn av meg informerte meg plutselig om at “instagram kontoen din ser mer ut som at den tilhører Chanel enn deg,, Så jeg fikset fort en egen instragram konto til henne, som allerede har blitt ganske populær.

Hun får flere liks og kommentarer enn meg for å være ærlig, men slike søte små er jo veldig populær, så det kom egentlig ikke som et sjokk.. Så fra nå av kommer alt av Chanel bilder på hennes konto, så skal jeg være flink til å priotere bilder av meg selv og livet mitt på min instagram, selvom vi alle vet at det mest sannsynelig dukker opp endel bilder av Chanel der og. Haha.. Hvertfall sjekk ut kontoen hennes ♥

INSTAGRAM: CHANEL.S.LOPEZ


 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


0 kommentarer

Siste innlegg