EN SYK LITEN JENTE

De siste dagene har vært ganske hard når det omhandler Chanel. Siden Tirsdag har hun hatt både diare og oppkast, å jeg kan med hånden på hjerte si at det ikke har vært så lett. Å se lille babyen dårlig har ikke vært så lett, å jeg har vært kjempe redd med tanke på at små ting kan føre til større ting. Har hørt om mange som ikke gikk til dyrelegen fordi de tenkte at det bare var en “Liten omgangsyke” å endte opp med at de måtte si hade til sin lille pomeranian.

Så jeg har vært veldig opp og ned på tanken om å ta henne med til dyrelegen, men hun er heldigvis helt fin igjen nå. Jeg “sultet” henne en dag, dermed fikk hun overkokt ris med litt tørfor.. Ris hjelper til å binde magen, så et godt tips til alle dere som har hund. Biola og er supert forresten.

Håper alle har hatt en fantastisk helg, i morgen er det en ny uke.. Altså en ny hard treningsuke!

 

  


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


7 kommentarer

Siste innlegg