BABYEN MIN BLE 2 ÅR PÅ SØNDAG

Helt uvirkelig at min lille baby Chanel allerede er blitt 2 år! Tiden flyr må jeg si! Hun var jo nettopp en liten baby valp. Ser fortsatt ut som en liten baby, så sikkert derfor jeg føler at hun bare er en liten baby.. Noe jeg ikke har noe imot, var en grunn for at jeg ville ha en liten pelsdott og ikke en stor en.

Hun ble desverre ikke feiret noe spesielt mye, men fikk endel oppmerksomhet. Når klokken slo 12 fikk hun kos av den ene etter den andre, siden mamma hadde 50års fest (hun har bursdag dagen før Chanel).. Hun fikk og en scoop med peanut pomeranian ice cream, som jeg kjøpte i USA fra pommy mommy, noe hun elsket. Vi sang og selvfølgelig bursdagsangen for henne, å tente lys (noe hun ikke likte, lille pysen min).. Resten av søndagen fikk hun masse kos, å lå endten på meg eller mamma.. Så alt i alt tror jeg hun hadde en fin bursdag.

 

Q: Feirer dere hunden/katten deres bursdag?

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


7 kommentarer

Siste innlegg