SKAL IKKE VÆRE LETT DETTE LIVET

Det å plutselig være hjemme igjen, er aldri noe gøyt. Ordtaket ” borte bra, men hjemme best,, er ikke er ordtak som kan beskrive hva jeg føler. Det er iskaldt her i Bergen, jeg er syk og føler meg helt forferdelig. Det eneste som er positivt i mitt liv akkurat her og nå, er at jeg har fått tilbake lille puffy babyen min Chanel, som ligger tett inntill brystet mitt og koser. Hun varmer virkelig hjerte mitt.

Turen tilbake til Norge var helt forferdelig! Å reise når man er syk, spesielt i fly er virkelig et mareritt.. Får det første fikk jeg ikke sove noe spess natt til lørdag, og siden jeg ikke fikk sovet på flyene til Norge heller, ble det 2 døgn uten noe spesielt med søvn, samtidig som jeg var potta tett i hele systemet. Jeg fikk og etterhvert på reisen feber, noe som gjorde det enda verre. Akkuratt nå er jeg takknemlig for at jeg ikke skal ut å reise med det første, for dette var forferdelig. Jeg fikk hvertfall sovet hele mandagen, og i går kom jeg meg til legen og fikk tilbringt litt tid med bestevenninen min. 

Har heldigvis begynt å føle meg litt bedre men holder fortsatt sengen. Føler jeg er i en liten boble, hvor jeg bare pusher vekk alt som må gjøre å tenker at jeg får tatt det en annen dag. Ja jeg bør få pakket ut å ryddet rommet, men det aller viktigste er forbredelsene til mamma sin 50 års dag på lørdag. Både kaken, cupcakes og tapasen bør jeg begynne å planlegge, å gjerne preppe litt. Men når jeg ikke har noe som helst energi, er ikke det så lett å få til. Kjenner jeg gleder meg til jeg blir frisk, slik at jeg kan begynne å trene igjen. Har ikke fått trent skikkelig siden jeg var på cruiset, å noe av det eneste som var positivt med å komme hjem, var at jeg kunne få komme meg ned på treningssenteret igjen. Uheldigvis måtte jeg utsette det, siden jeg ble syk

Jeg skal hvertfall få prøvd å lage handlelisten og kanskje preppe pynt til cupcakene i dag, det er jo tross alt bare 3 dager til alt skal være klart. Så jeg begynner å få veldig dårlig tid nå.

WISH ME GOOD LUCK

              
              

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


 

1 kommentar

Siste innlegg