CHILLING IT AS ALWAYS

Dagen i dag har vært super chill. Tok meg en lang tur ved strandkanten og bare lot tankene surre rundt i hodet, følte meg så utrolig fri der jeg gikk med sand mellom beina, sol i fjeset, deilig temperert vann og ikke minst en nydelig utsikt. Vil virkelig ikke dra her ifra, men jeg prøver å minne meg selv på hele tiden at det bare er 5 måneder igjen til jeg kommer til å bo i Orlando igjen, så det hjelper litt. Men når tanken om at jeg skal tilbake til triste mørke Bergen, kjenner jeg at tårene forsiktig sniker seg frem. Men nok om det, det er tross alt NYE og jeg sitter her å sutrer?

Meg og mamma endte opp med å bestemme oss for å feire nyttår på Miami Beach, siden det blir det chilleste og enkleste. Men nå når jeg ligger her å ser på tv (fox) hva som foregår nede i downtown, kjenner jeg at jeg virkelig skulle ønsket jeg var der. Kjempe god stemmning, mange gode artister og kjendiser. Å det er jo tross alt Pitbull sitt show, hvordan kan det bli dårlig liksom, THE KING OF MIAMI. Men så når jeg tenker over det, er det kanskje like greit. Med rundt 100 000 personer på en plass, mange timer å stå og et helvete å komme seg hjem igjen, så er det kanskje like greit. Skal du og få tak i en god plassering så må man kjøpe en vip pakke som gjør at du får komme inn på området før hele Miami får komme inn. Det hadde sikkert gått om vi hadde vært der til nyttår dermed dradd på fest i downtown, men dette er en mor og datter tur, så da går ikke det helt. Fant og ut i dag at Drake skal være på en nattklubb her og det er et stort maskeradeball på Nikki Beach. Men jeg får heller ta det igjen en annen gang når jeg er her med en vennine eller noe slikt.

Nå er det bare 3 timer igjen av 2015, å jeg vet at 2016 kommer til å bringe mye bra med seg. Folk sier hele tiden, nytt år med nye muligheter. Det er jo sant på en måte, men jeg prøver å heller tenke ny dag nye muligheter. Det er og mange som har lagt opp lister med nyttårsforesett som går rett i dass etter 1 uke (det vanlige : ikke spise snop, trene osv). Mitt nyttårsforsett er å ta bedre vare på meg selv. Å jeg skal love dere at det kommer til å bli vanskelig for meg, men jeg skal ta en dag om gangen å håpe på det beste. Miami/Florida/USA gir meg en god inspirasjon til å leve, og nyte livet. Jeg er alltid den som sitter ting på vent, noe jeg må slutte med.

Men nok om det, nå skal jeg kose meg å se litt på pitulls NYE på tv, før jeg skal ut å kjenne på den gode stemningen og se på de nydelige rakettene som blir skutt opp fra stranden.

HÅPER ALLE DERE I NORGE HAR FÅTT EN GOD START PÅ DET NYE ÅRET.

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


0 kommentarer

Siste innlegg