THE BEACH BASH

Vi startet allerede nyttårsfeiringen i går med et super stort beach bash på stranden. Det var en gratiskonsert hvor imagine dragons og Macklemore & Ryan Lewis spilte, på slutten var det og minst 10 min med masse fine rakketer, og alt dette skjedde på stranden. Var en utrolig følelse av å stå i sanden, deilig tempratur og være endel av den stemningen. Det var godt over 20 000 personer til stede, å full fest på beachen etterpå.

Akkuratt nå skal jeg komme meg ut og gå en tur langs stranden for å få litt farge. Sovet alt for lenge i dag, men slik går det når man er helt utslitt, da må man bare lytte til hva kroppen vil. Klokken er nå heldigvis ikke 4 her engang, mens i Norge begynner jo det å nærme seg et nytt år. Tusen takk for det gamle kjære dere, vi snakkes i 2016.

 

♥HAPPY NEW YEAR♥


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


1 kommentar

Siste innlegg