HOLIDAY UPDAYE

Jeg må virkelig lære meg å ikke love noe før jeg vet at jeg virkelig kan holde det. Å ligge ut et innlegg om dagen ser du vell sikkert ikke skjedde? Tiden har virkelig flydd fra meg, å vær eneste kveld har jeg truffet puten før jeg i det hele tatt har fått åpnet mac’en får å blogge. Men det er vell slik det skal være? Bloggen er jo bare en hobby akkuratt nå, så jeg går jo heller ut å opplever ting, enn å bruke tid på å blogge.

Men som sagt har dagene gått i et, siden siste har jeg vært på 4 dagers cruise til Key West og Conzumel, å etter en dag i Miami gikk turen opp til Orlando. En ganske kjapp tur skal jeg si deg. Vi ankom Orlando rundt 4 tiden, var en stund med mine “amerikanske foreldrer” før jeg møtte Siri. Vi tok oss en liten tur til Epcot og overrasket mama Silvia som både grein når jeg kom, og når jeg måtte gå. Var utrolig hard å skulle dra fra henne, men jeg vet at jeg kommer til å se henne allerede om 5 måneder, så jeg trøster meg med det. Siri hadde jeg ikke sett på over 2 år, så du kan gjette om jeg ble utrolig glad for å endelig kunne gi henne en stor og god klem. Savnet henne så utrolig mye, forholdet til Siri er et slikt forhold hvor man fortsatt er nære venner selv om man har vært lenge vekke fra hverandre. Vi har hatt en utrolig god tone siden dagen vi møttes, og jeg er så utrolig takknemlig for at jeg kommer til å ha rundt 3 måneder med henne i Orlando, før hun er ferdig på disney programet sitt.

Nå er vi tilbake i Miami, og skal virkelig bare nyte de siste dagene her, bruke mye tid på stranden og titte rundt. Elsker virkelig denne byen, føler meg utrolig hjemme her. Man kan si at hjerte mitt tilhører Miami og USA i det hele tatt. Ikke Norge og søte Bergen, selv om jeg selvfølgelig er glad for at jeg ble født i Norge.

 Håper du  har hatt en fantastisk jul. Vi snakkes forhåpentligvis om ikke så lenge.



 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


1 kommentar

Siste innlegg