LADUREE MY LOVE

Det er så utrolig deilig å endelig være tilbake i Miami! Jeg bare elsker denne plassen, min fremtidige bo plass for å si det slik. Går selvfølgelig rundt å sikler både etter de latinske mennene og de utrolig fine bilene. Ikke så veldig lurt kanskje.

Turen hit gikk hvertfall super fint. Vi endte opp med å komme en time for tidlig til flyplassen på London, siden jeg ikke hadde stilt klokken tilbake, gjett om vi lo da. Ellers sov jeg mesteparten av turen, den 10 timers flyturen fra Barcelona til Miami gikk i å sove, spise, sove & spise. Ganske deilig, siden jeg da hadde masse energi når vi landet i Miami kl 4 pm.

Dumme meg hadde planer om å IKKE bruke noe spesielt med penger på denne turen, det eneste som skulle bli brukt penger på skulle være mat. Gjett hvem som allerede har overstiget budsjette sitt etter bare 1,5 dag? Jo det er meg!! Endte opp med å handle treningstøy på Victoria Secret, fikset negler, kjøpte verdens beste makroner på Laduree og masse “dill dall” eller som jeg sier ” ting jeg trenger”… Tror ikke akkurat jeg trenger selvbruning når jeg er i Miami, men det var jo en bra innvistering siden jeg trenger det i Norge. Det har jo å gått mye penger til mat siden vi ikke har kjøkken på dette hotellet, å når vi er så dum å spiser på Ocean Drive (dyr turist plass) kan vi ikke akkuratt synes synd på oss selv.

Men i morgen er det cruise tid, hvor jeg ikke trenger å bruke penger på 4 dager siden alt av mat og drikke er inkludert. Gleder meg utrolig mye til å bruke mitt nye treningstøy på det fine treningsenteret, å late meg i solen på dekket.Det skal å bli fint å endelig få sett Key West og Conzumel. Desverre blir ikke det noe blogging fra Cruiset siden det koster penger, å som dere sikkert har forstått skulle jeg jo IKKE bruke penger.

Så vi snakkes nok ikke før den 25 Desember. Ønsker dere en kjempe fin jul ♥

Ps. skal lage et innlegg om hva jeg har kjøpt en annen dag.

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


0 kommentarer

Siste innlegg