BARE 1 UKE IGJEN

Føler meg som verdens lateste menneske i dag. Jeg har sovet i over 12 timer å er fortsatt utrolig trøtt, trenger virkelig å komme meg vekk ifra dette mørke stedet. Har bare latet meg og spilt sims i hele dag, selv om jeg egentlig skulle ha fått gjort mye annet! Hva skjedde med å være sunn og trene? Det har ikke skjedd denne uken for å si det slik. De 2 første ukene var jeg super flink, trente mye og spiste kjempe sunt, mens denne uken har jeg vært totalt ødelagt. Både aktivitetsnivået og kostholdet har bare gått rett vest denne uken, må virkelig skjerpe meg for å si det slik ! Blir hardere tider neste uke !

Skal faktisk passe lille prinsesse Aurora i dag også, så det blir jo koselig. Så nå skal jeg halvsove litt før jeg må komme meg til byn. Håper dere alle har hatt en super lørdag. Bare 12 dager igjen til jul, og 1 uke til jeg er i MIAMI 😀


(Ligger ved et bilde av hvor Aurora skal mate tante Silje)

VINNEREN AV GIVEAWAY’EN ER TRUKKET, OG VINNEREN VAR METTE.

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


1 kommentar

Siste innlegg