NEW YEAR, NEW VACATION

//Lokal tid: 01:30

Hola,

Hva synes dere egentlig om temaet julegaver? Jeg som sikkert alle andre, elsker å få gaver. Men har ikke julegaver tatt litt over hele julen? Føler og at folk bare bruker mer og mer penger på julegavene hvert eneste år, som egentlig ikke er nødvendig, synes hvertfall jeg. Ja jeg hadde ikke sagt nei til en ny iphone eller macbook, men igjen så er det ting jeg kan fint kjøpe til meg selv.

Hvertfall dere skjønner sikkert at jeg synes julegaver har blitt en for stor del av julen, hva skjedde meg familie kosen? Jeg og lillesøsteren min har hvertfall bestemt oss for å heller gjøre noe sammen, enn å kjøpe noe til hverandre. Så vi skal faktisk en fem dagers tur til Cancun,Mexico i begynnelsen av Februar som jeg gleder meg mye til. Jeg har vært i Cancun to ganger før, og Playa del Carmen men har fortsatt ikke besøkt “maya pyramiden” som jeg går rundt og kaller den, altså Chichen Itza. Chichen Itza er faktisk en av de syv “wonders of the world”, og siden planen min er å se de alle, så er det påtide og se den ene som bare er en liten flytur fra Florida.

Synes dere at gaver er veldig viktig på julaften, eller er det familie som er viktigst?

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg